Tre killar friserade - check

Nu är alla tre killarna redo för skolstart på måndag. (Så skönt, för jag är urusel på att klippa men gjorde det i somras då killarna blev långhåriga och svettiga. Så, vår frisör Elin har räddat situationen igen.) Riktigt smidigt är att vår frisör ligger runt knuten och alltid finner tider när vi behöver komma in, och att killarna en efter en kan turas om att komma in när jag messar och säger att det är näste killes tur. 

 

Nyfriserade killar nedan. Observera spexaren i bakgrunden, som sedan hela tiden han klipptes var jätteseriös och inte kunde slappna av riktigt när jag knäppte kort på honom sedan.        :) 

 

 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Hoppas ni har haft en bra fredag och får en skön kväll! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!