I väntan på regnet....

Välkommen, fredag! 

 

Kan vara så att jag gjorde något dumt då jag i förmiddags lovade P att ta killarna på morgnarna första jobbveckan och skjutsa dem till förskola och fritids. Men, just nu sover jag så otroligt gott på morgonen och kliver upp efter alla andra, efter kl.9, så att få sovmorgon nu här uppe i stugan är guld värt. När jag ändå ska upp runt kl.halv sex-sex när vardagen börjar, då kan jag ta morgnarna med killarna också. Det gör mig ingenting. Får se om jag ångrar mig om två veckor.          ;)  

 

I väntan på att regnet ska hitta även oss donar vi på här med diverse. P fortsätter bygga på badrummet (inlägg om Projekt Badrum kommer), Simon rensar under stugan, medan jag och Noel bland annat har rensat ur kastrull-skåpet då det inte har gått att stänga dörren ordentligt. (Håller tummarna för att loppisen nere i Ullånger tar emot en kasse kastruller.) Sedan ska vi nog bada i vår pool i eftermiddag/kväll, även om det börjar regna, då vi har fortsatt värma poolen sedan imorse. 

 

Rensning pågår: 

 

 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Lite roligt är det att göra små fynd när man rensar. Under stugan hittade Simon en gammal kaffekanna som jag tror att vi sparar och använder som vas ute. Visserligen ser den sliten ut, men om vi putsar till den lite tror jag att den blir alldeles perfekt för alla blommor som killarna plockar. Eller? Även Noel hittade en gammal kaffekanna i kastrullskåpet som jag tror att vi behåller som vas inne. Dessutom hittade han två gamla glasburkar som vi behåller som vaser. Perfekta fynd! 
 

Ha en skön fredag! 

Bye! 

 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!