Förinskolning - del 2

Idag hittade vi äntligen Fritids på Simon och Elias skola. Jag visste att de har bytt lokaler, men var inte säker på vart, och igår letade vi tydligen på fel ställe. Jag har trott att Fritids ska hålla till i lokalerna där alla tre killarna gick på dagis för två år sedan, och då jag har dåliga minnen förknippade med de lokalerna och gården har jag haft en klump i magen. De nya lokalerna är dock på annan del av skolan, och nu känns det jättebra. Så kul! 

 
Så, nu vet vi vart Elias och Simon ska gå på måndag morgon, och idag har Simon fått gå runt och kika i lokalerna för att bekanta sig med stället så att han vet vad som väntar nästa vecka. Perfekt! Nöjd kille igen! :) 

 
Med nya Fritids- och Förskoleklasslokalerna i bakgrunden. Tummen upp! 
 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
 
Nu blir det lite lek på stora lekparken, sedan åker vi till kompisarna L och T och hänger där en stund. 
Bloggat i farten. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!