Att ställa om tiden....

Det är inte det lättaste att ställa om tiden nu inför vardag med jobb, fritids och förskola som börjar nästa vecka. Igår kväll lyckades vi få killarna i säng redan vid åtta-tiden på kvällen, vilket är minst två timmar tidigare än de har gått och lagt sig under sommren, så det var bra. Och, killarna vaknade av sig själva någon gång mellan sju-halv åtta, vilket också är jättebra. Dock är det jag som är toktrött nu när jag var tvungen att kliva upp klockan åtta denna morgon, så hur ska det då inte bli när jag måste vakna två timmar tidigare ändå i övermorgon!?

 

För att orka blir det idag en andra kopp kaffe nu under morgonen för att komma igång och vakna till. Får se vad vi sedan hittar på. Simon ska leka med sin bästa kompis K, men annars har vi inget planerat. Men först som sagt, kaffe.  

 

foto taget med min iPhone 
 
 
 
Hoppas ni har en skön lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!