Att bara vara...

Det är så skönt att vakna upp någonstans mellan kl.09-09.30 om morgnarna, och göra det tillsammans med killarna. Även Simon och Noel har de senaste veckorna tagit sovmorgon, vilket har varit så otroligt skönt. (Elias tar sovmorgon så snart han får.) Dock vet jag inte alls hur vi ska lyckas vända tillbaka dygnet när vardagen med skola, förskola och jobb börjar igen om mindre än två veckor.... Men, det tar vi i slutet av nästa vecka.        :) 

 

Idag har vi en Bara-vara-dag här uppe i stugan. Det är så skönt att bara gå runt och smådona och vara. Värmaren till poolen är installerad och till kvällen ska vi ta oss ett efterlängtat dopp i varm pool. I väntan på regnet passar P på att klippa gräset på ängen (tillsammans med Simon och Noel), och jag kikar in här, samt varvar att diska med att läsa. 

 

Det är inte ofta både P och jag fastnar på kort samtidigt då någon utav oss nästan alltid står bakom kameran/mobilen. Bjuder dock idag på kort utanför stugan som killarna har tagit:  

 

foto taget av Simon med min iPhone 
 
foto taget av Noel med min iPhone 
 
 
Ha en skön onsdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!