Måndag och skön VAB

 
foto taget med min iPhone
 
 
Imorse vaknade M upp med lite feber och hade jätteont i sin inflammation som han har, så P och jag fick planera om för VAB. Efter ett besök på vårdcentralen väntar nu en veckas penicillinkur och vi hoppas att den hjälper. Då vi hade möjlighet fick även Elias sluta tidigare och hänger hemma med oss nu. (Bara Elias och jag som fastnade på kort dock.) En skön dag för VAB med solsken och skön värme! (Får man säga så och se så glad ut på kort?!) 
 
Ikväll väntar fotbollsträning för mig och Elias, sedan killhäng som vanligt. 
Hoppas ni också har en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!