Vi älskar snö!

Vad vore en vinter utan snö?! De senaste dagarna har det varit lite väl kallt och kylan tycker jag inte alls om. Men, att vara ute dagar som denna, då solen skiner, det är lagom kallt och man kan leka i snön med lyckliga killar, det är hur härligt som helst.
 
Då Simon kräktes inatt (efter att ha varit kräkfri sedan i söndags, dvs fem dagar) var det jag, Noel och Elias som gick ut för att leka i snön idag. Elias, som inte har varit ute på flera dagar, var som en ko släppt på grönbete och studsade från snöhög till snöhög, hur lycklig som helst. Lekparken var igensnöad, men vad gör det när man kan pulsa runt och leka ändå!?       ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Nu medan Noel sover ska vi ut och försöka oss på att bygga en snökoja, jag, Elias och Simon. 
 
Hoppas ni har en härlig lördag!
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!