Lördagskväll och vinter

Då är det kväll igen. Killarna sover och även vi ska börja runda av dagen så att vi kan ladda om inför morgondagen. P och min käre pappa har klickat golv på övervåningen idag och det är så coolt att se rummen ta form. P ska få sova i vårt nya sovrum inatt (betyder det otur om man inte sover ihop första natten i ny säng tro?) och imorgon ska resterande del av golvet läggas. Åh, så jag ser fram emot att vi får flytta in i våra nya sovrum! Nästa vecka ska sedan skiljeväggar upp. P och jag har äntligen fått ta del av ett beslut som vi har väntat på, så nu måste vi slutspurta så att allting blir klart. 

Jag hade tänkt överraska P med en pub-kväll ikväll (då vi faktiskt har barnvakt), men då P är jättetrött efter dagen och vi måste ladda om får det bli en lugn lördagskväll istället. 

Ute lyser vårt jättefina vinterträd upp och bilden nedan får avsluta denna dag. 

bild via Instagram - iamisvarld 

Nighty-Night! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!