Äntligen frisk luft!

Att vara inne och omringad av magsjuka i fem dagar är inte alls kul. Så, medan Elias tar igen sig nere i källaren och ser på Sune i Grekland (för andra gången denna förmiddag) så klädde Simon, Noel och jag på oss och gick ut en stund. Så skönt! Trots att det är lite bitande kallt var det underbart att andas frisk luft och leka i snön. Sedan slog det både mig och P att det faktiskt har stormat ordentligt de senaste dagarna vilket har gjort att Millas kattlucka har snöat igen. Igår kväll hade hon visst fått gräva sig fram ordentligt för att ta sig in i huset efter att ha varit ute i några minuter, så att skotta fram en gång på altanen var också något som fick fixas. 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Nu är det lunchdags och jag undrar om inte jag också ska sova lunch med Noel, det tar på krafterna att vaka över de små på natten. 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!