Färgkodat och tvättkorgar

Jag fick en fråga av en kollega innan lunch om hur jag orkar med alla projekt och uppdrag jag har hemma och på jobbet, och det jag känner är att roliga projekt/att få göra det jag vill föder energi. Så, efter att ha ätit snabb lunch har jag nu varit iväg och köpt tre tvättkorgar samt nya handdukar till killarna, och för att hålla rätt på vilken handduk som hör till vem blev det färgkodat. (Ps smarta idé, som tyckte att det annars blir omöjlig att hålla koll på allt.) Och, det var inte med stress jag åkte iväg på lunchrasten utan med iver då det är så kul att fixa i ordning hemma.      :)
 
Dagens inköp: tvättkorgar på Rusta och handdukar på Jysk.
 
 
foton tagna med min iPhone
 

Nu, är jag tillbaka till jobbet och ytterligare en föreläsning om stress. Hihii.... Passande en dag som denna, men hittills känner jag mig inte alls stressad. Hoppas ni har en bra måndag!

Bloggat i farten. 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!