Selma SPA+

 

 
 
 
Ibland behöver man ladda upp batterierna och innan jobb, skola, förskola och allt annat som hör därtilll sätter igång ordentligt nästa vecka passade P och jag på oss att bara vara ett dygn mellan söndag-måndag. Att pausa från allting när vi i maj var till LokaBrunn var så otroligt underbart, så när jag såg chansen bokade jag in oss på ett nytt ställe och denna gång blev det Selma SPA+ i Sunne. Riktigt bra var att man som gäst har tillgång till SPA-anläggningen hela ankomst- och avresedagen, trots att man får tillgång till rummet kl.15 och måste checka ut kl.12. Har man tid kan man verkligen vara där två hela dagar och bara njuta. (Vi valde att inte vara det utan lunchade och shoppade lite på shoppingcentret Bergvik i Karlstad på vägen till Sunne, och åkte sedan hem vid lunch för att hämta killarna som var hos mummu och ukki.) 
 
Några bilder från vårt dygn: 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Att testa olika SPA-anläggningar runt om i vårt land är kanske inte en sådan dum idé och vi får se vart vi åker nästa gång. Selma SPA+ är fint och hotellet väldigt fräscht, men både P och jag gillade faktiskt LokaBrunn mer. Kanske det att Loka är lite mindre, lite mer exklusivt och har fantastiskt god mat. Allting finns visserligen samlat under ett och samma tak på Selma SPA+, medan man på LokaBrunn får gå ute för att komma till SPA-anläggningen och restaurangen - men det stör inte alls. Jag funderar på om jag någon gång ska boka in mina kära föräldrar på Selma som överraskning, så får de också se vad de tycker. Och, som ett Tack för att de ställer upp med så mycket.        :)
 
Hursom, det är lyxigt att få rå om sig själv och bara spa'a ett dygn - och det fick vi verkligen göra. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!