All In på tivolit idag!

Härom dagen fick vi veta att P's kusin N med familj skulle passera oss på väg ner till AstridLindgrens värld, och ville spendera en dag i Furuviksparken med oss. Sagt och gjort, idag hoppade jag och killarna in i bilen (P jobbade) för att möta upp dem och unna oss en dag på tivolit med åkband. Gissa om killarna var nöjda, speciellt Elias som fick åka karuseller med sin tremänning J. Att våra åkband idag dessutom var gratis då vi fick dem i samband med att vi köpte säsongskorten, var bara ett plus i kanten.         ;) 

 

Några bilder från vår dag: 

 

 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Innan vi åkte hem fiskade killarna i ankdammen och vann små söta grodor som de fick med sig hem. Jag försökte mig på att kasta boll och lyckades vinna en liten minion. Stort! (Jag vinner aldrig något annars). 
 
Nu är P på väg norröver med tåg för att spendera morgondagen tillsammans med sin kusin K på Nolia-mässan. Här blir det en tidig kväll då alla är trötta.  
 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!