Söndag med allt det innebär

Då är det söndag och idag gör vi nog det vi alltid gör på söndagar här; vi tvättar, sorterar, städar undan lite och förbereder oss inför en ny vecka med jobb/förskola/skola. Det slog mig nyss att jag inte har jobbat någonting alls under påsklovet, vilket i och för sig är skönt, men - jag har inte jobbat någonting alls! Jag som redan ligger efter hur mycket som helst på jobbet då jag vabbade både veckan innan sportlovet och veckan innan påsklovet. Måste komma på hur jag ska komma ikapp utan att jobba nätter nu framöver.... 
 
Nu är P in till Valbo med Simon för att köpa en liten födelsedagspresent till en födelsedagskille som vi ska fira lite här, sedan blir det fullt hus ikväll. Jag hänger hemma med Elias och Noel som får vara med och dona. Jag bara hoppas hoppas hoppas att vi får vara friska nu ett tag framöver nu när jobb/förskola/skola sätter igång och slipper vara hemma, för det har vi varit tillräckligt länge nu. 
 
Ha en skön söndag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!