En groupie med glada sötnötter


foto taget med min iPhone

För ett år sedan hade jag ont i magen varje gång jag lämnade eller hämtade Noel på förskolan då han skrek förtvivlat, försökte hålla sig kvar i famnen och inte alls ville bli lämnad. Nu är det underbart att lämna av honom och Simon då de glatt springer in på förskolan, utan minsta problem tar av sig ytterkläderna, vi har vårt pusskalas (såvida de inte glömmer bort det och jag får ropa tillbska dem då de hunnit springa in i lekhallen), och slutligen springer de till ett fönster där de glatt vinkar och kastar slängkyssar till mig. Man kan inte bli annat än glad. Älskade sötnötter.      :) 

Ha en härlig torsdag! 
Bloggat i farten. 
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!