Fotbollssäsongen slut

Igår var det dags för säsongens allra sista fotbollsträning för mig och Elias. För två helger sedan var det avslutning för alla klubbens fotbollslag där alla barnen fick medaljer då de har varit så duktiga och deltagit på träningarna hela våren och hösten. Efter avslutningen hade vi två träningar till, och igår var den sista. Det blev lite skjuta på mål, passa, och sedan fick barnen spela match med halvlek och sidbyte. Så kul. Jag kan inte låta bli att vara stolt över Elias då han faktiskt har utvecklats en del sedan han gick på sin allra första fotbollsträning, och det är både kul och coolt att se honom spela nu.       :) 
 
 
foton tagna med min iPhone


 
Då det var ojämt antal barn på träningen igår fick även jag vara med och spela match, och det var en lätt svettig och trött ami efter träningen som somnade skönt i sängen efter duschen.        :) 
 
Nu ser vi fram emot våren och när fotbollsträningarna drar igång igen. Hoppas att Elias vill fortsätta träna och spela, då också. 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!