Jobb- och vabb-kombo

Det är så coolt när lugnet lägger sig i en klass och alla eleverna är fullt fokuserade på novellen de skriver på på datorn som de har framför sig. Nästan en halvtimma tog det innan alla hade kommit på en handling och börjat skriva, men när lugnet väl hade lagt sig och alla satt fokuserade kunde jag inte låta bli att le när jag tittade ut över klassen där de satt och jobbade. Så coolt och härligt att se. 
 
Idag blev det bara en lektion på jobbet, sedan hem igen för att byta av P som åkte iväg till sitt jobb. Nu har jag ätit lunch (varken Simon eller Noel åt någonting alls trots att de fick spaghetti och köttfärssås), så vi ska ta oss en promenad och samtidigt passa på att hämta hem Elias på fritids. Häromdagen hade Elias varit jätteledsen på fritids då han ville sluta tidigare, så vad passar bättre än att avsluta veckan med en kortdag. Fredagen bjuder på underbart höstväder igen, så en promenad ska bli jätteskönt.  
 
 
kort tagna med min iPhone
 
 
 
Hoppas ni har en bra fredag, alla! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!