Ledarutbildning

I fredags kväll fick jag ett mess från tjejen som har dragit igång fotbollen för 08orna och 09orna där hon frågade mig om jag ville gå en ledarutbildning som klubben håller i. Jag som tycker att kurser och utbildningar är kul och vill hoppa på allting svarade såklart Ja, och ikväll har jag varit iväg på ledarutbildningen. Så kul. Nu var inte teorin svår alls då det handlar om lek och om att ha roligt när barn som är 6-7år spelar. Men, det var ändå nyttigt att bli påmind om vissa saker. Roligast var dock att se killen som höll i utbildningen träna ett tjejlag, hur han jobbade och övningarna han gjorde. Riktigt kul! Nu ska jag bekanta mig med boken om ledarskap som jag lånade med mig hem, och se vad vi ska hitta på på onsdag. 



Nighty-Night!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!