En vecka går så fort.....

Det är redan den 9e maj och det har gått över en vecka sedan jag kikade in här senast. Är ledsen för att jag inte har hunnit eller orkat med! Den senaste veckan har tagit på krafterna och det är många tankar som har gått runt runt i huvudet, men nu känns det bättre och jag ser fram emot sommarlovet och sedan en nystart i höst. (Mer om det på tisdag nästa vecka då Elias förskoleklass ska träffas för första gången.) 
 
Idag, lördag, har vi haft en skön härlig vårdag här hemma. Solen har värmt på underbart skönt och medan P har målat/oljat den nedre altantrallen har jag suttit i solen och samlat krafter. Det var inte alls långt ifrån att jag somnade till. Så skönt. Elias och Simon har lekt en liten stund med kompisen E, sedan har de sprungit runt på gården och lekt samt hoppat studsmatta. Noel upptäckte idag att det är riktigt kul att åka ner för rutschkanan på mage, vilket han har gjort om och om och om igen. 
 
Förutom festen som vi var på den 1a maj, blev vi igår spontant inbjudna på middag hos familjen Klöfver vilket var både trevligt och gott. Det var inte lite sugna vi blev på att börja röka hemma igen då M bjöd på rökt bacon, falukorv och köttfärsrulle med cheddarost och paprika. Vi måste på allvar se över vår rök, om den går att rädda sedan vi råkade röka en grillpåse som givetvis smälte. Inte helt optimalt... 
 
 
 
 
 
Nu ska vi sjunka ner i soffan och ta filmkväll, P och jag.  
Hoppas ni har haft en härlig lördag! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!