Tretorns gummistövlar

Jag har nog kommit fram till att jag gillar Tretorns gummistövlar bäst. De skoförsäljare jag har talat med gillar Tretorn och som jag har förstått det så hamnar de bra i olika test genom åren. Dessutom tycker jag att Tretorn är det märke som har hållit bäst av de olika gummistölvar som Elias har provat genom åren. (Det finns säkert olika bra kvalité på Tretorn också, eller?) Hursom, idag köpte vi nya Tretorn-gummistövlar till Elias. De han har nu har det blivit sprickor i så de läcker in vatten, så det var läge att köpa nya. Noel har ett par Tretorn sedan tidigare, och Simon ska få ett par nya han också vid tillfälle. Gummistövlarna som fick följa med Elias hem idag är lätt fodrade (vi får se om det kommer att störa i sommar, men just nu är de perfekta), och lite tuffa med robotar. 
 
Tretorn robot-gummistövlar: 
 
 
 
 
 
Återstår att se om jag är lika nöjd med Tretorn om ett år när alla tre killarna har slitit på sina på olika sätt. 
 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med! Tretorn är överlägsna, köper det jämt, har ibland köpt billigare på Ica eller Coop om kidsen går upp en storlek mitt i säsong men de går också oftast sönder snabbt

2015-03-29 @ 19:57:33

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!