Lördagshäng hemma

Lördag och denna helg kommer att gå i sjukdomens tecken. Noel är på väg att bli kvitt sin förkylning, även om näsan fortfarande rinner. Nu har dock Simons näsa börjat rinna istället. Elias lade sig igår kväll med 37,7graders feber, och har denna förmiddag fortfarande feber (37,9grader) samt är fortfarande nästan utan röst. Stackarn. Han som hade sett fram emot att gå på kalas idag sade imorse ynkligt att han inte orkar. Sedan har jag, tror jag (efter lite googlande), åkt på nässelfeber. Var kom den ifrån??? Suck. Det blir till att besöka vårdcentralen måndagmorgon om det inte blir bra under helgen och så får jag se vad de säger. 
 
Så, vi hänger här hemma idag. Igen. Jag undrar om vi inte ska se minst en ny film idag, jag och killarna. Sedan ska vi påskpyssla. Och, slappa. Och, börja röja ur garderoberna uppe (men det blir P's och mitt projekt). Vi har en plan med vårt hus.       ;) 
 
Nu, rasta lite killar på gården så att de får lite frisk luft: 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en bra lördag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!