Grubblar.....


kort taget med min iPhone


På väg till jobbet och grubblar för fullt. Det är spännande det här med att undervisa, anpassa för elever, finna alternativa uppgifter, jobba med formativ bedömning och att själv utvecklas i processen. Jobbigt blir det när mina tankar och idéer inte går ihop med mina kollegors. Måste finna lösningar där våra idéer kan mötas. Så, jag grubblar vidare. Och, kämpar på med Atom- och kärnfysik samt Genetik. En ny dag väntar!      😊

Ha en bra dag, alla!  
Bye! 


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!