Söndag, regn, städ, lek och bus...

- Titta mamma, vi har städat! 
 
foto taget med min iPhone 
 
 
Jag måste nog säga att killarnas och min idé om städning inte riktigt stämmer överens med varandra. Men, bra nöjda och söta var de, Elias, Simon och Noel, när de satt där på golvet framför leksakshögen som de så fint hade samlat ihop så att inte leksakerna låg överallt i vardagsrummet. Jag antar att man får vara glad över det lilla.       :) 
 
Då min dator inte har utrymme för mer kort på hårddisken, och jag därmed inte har kunnat lägga in några kort än, så har jag tyvärr inte prioriterat att blogga alls. Idag knäppte jag tillslut ett kort med iPhonen, men tyvärr lyckas jag alltid att få korten suddiga och det är så tråkigt. Sedan har det inte hänt mycket här hos oss då jobb, förskola och vardag har rullat i ett och dagarna har försvunnit en efter en. Nu har vi två och en halv dag jobb och förskola kvar, sedan är det äntligen sommarlov för mig och killarna. Vi ska bara försöka lyckas pussla ihop måndagen och tisdagen först på bästa sätt. 
 
Det är även mycket som har snurrat i huvudet de senaste dagarna och imorgon hoppas hoppas jag att hela familjen blir samlad igen. Det har varit tomt här hemma sedan i fredag, men jag återkommer om det imorgon hoppas jag. 
 
Nu är det dags även för mig att göra killarna sällskap, krypa ner i sängen och ta kvällen. 
Hoppas allt är bra med er! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!