Sommar-söndag!

Välkommen efterlängtade sommar-söndag! 
 
Klockan halv tio åkte vi hem från Furuviksparken igår kväll. Simon åkte för första året karuseller helt själv då han har fyllt fyra år och tyckte att det var fantastiskt roligt. Då även Madde med -e, J och tjejerna var där kunde Elias åka karuseller med kompisen M, så även han var jättenöjd. Även farmor gjorde oss sällskap vilket var kul. Väl hemma var det trötta men väldigt nöjda killar som somnade lätt i sina sängar (Elias och Simon, Noel somnade nere i vardagsrummet då han inte kom till ro) och sov hela natten och ända till nio på morgonen. Det tar på krafterna att vara ute på roligheter.         :) 
 
Idag spenderar vi en lat dag hemma och bara njuter av solen och värmen som har tittat fram. Så underbart skönt! För att pausa en stund och hämta lite krafter fikade vi på gräsmattan under skuggan av körsbärsträdet, och honungsmelonen som jag hade köpt var så där härligt läskande god så vi mumsade i oss alla småbitar i ett. Sedan har killarna plaskat för att svalka av sig (Elias åter hos grannarna, medan Simon och Noel har samsats i babybaljan). Ikväll kommer P hem med en pool som ska fyllas och sedan hoppas vi på många många fler underbara sommardagar som denna!  
 
 
bilder via Instagram - iamisvarld
 
 
 
Måste göra ett tillägg och säga att det allra bästa med dagen är att jag faktiskt har tagit mig tid att bara vara med killarna, att sitta och fika med dem, och hänga i hängmattan idag. Jag är så van vid att jag måste hinna med tvätt, disk, plock och annat som måste fixas, så jag unnar mig inte att hänga med killarna. Måste bli bättre på det och bara njuta av tiden med Elias, Simon och Noel i sommar. Fikastunden var verkligen jättemysig. Älskade killar. 
 
Hoppas ni har en lika fin söndag, ni också! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!