Check - check - check på den!

Det är så skönt att få saker och ting gjorda och undanstökade, speciellt om de har hängt över en och stressat omedvetet en längre tid. Idag har varit en sådan dag och det blev verkligen check - check - check på den. Bilen lämnades på morgonen in på service, jag tog en PW från verkstan till bussen och lagom till lunch åkte jag och killarna buss in till stan för att hämta bilen igen. Bussturen blev dagens händelse och Noel, sötnöten, ville sitta med bälte på, han också, vilket han såklart fick. När vi sedan steg av bussen blev han dock jätteledsen och grät, så jag kan bara kosntatera att åka buss är spännande. Att servicen kom att kosta mindre än jag räknade med var också riktigt bra. Efter att ha hämtat bilen fick det bli McD-lunch och en tur förbi Erikshjälpen där jag lämnade av två kassar kläder till bistånd, och sedan var jag även förbi på en annan verkstad för att boka in tid för att fixa plåtskador som uppstod när jag körde över ett rådjur för två helger sedan. 
 
Resten av denna dag, eller eftermiddag, ska vi hänga här hemma och det är lek som står på schemat. Elias kompis E är här och leker, och alla killarna är fullt upptagna och med på ett hörn. Jättebra. Är så glad att det inte regnar så att man kan vara ute, för åh så de klättrar på väggarna när de tvingas vara inne, killarna. 
 
Sötnöten Noel har faktiskt bra koll på fotboll och det är riktigt roligt att spela med honom: 
 
bild via Instagram - iamisvarld


 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!