Våra tre minioner

 
 
 
Jag kan inte låta bli att syskonmatcha killarnas kläder, och jag jobbar på det så att de inte alltid ska behöva gå i likadana/liknande kläder. Men, Minion-tröjorna ovan kunde jag inte låta bli att köpa när jag såg dem då killarna och jag älskar Minionerna. Sötnötterna. Så, härom dagen hängde vi med Minioner här.       :) 
 
Idag, fredag, får vi se vad vi ska hitta på. Vi har ytterligare en karantändag framför oss, så det blir inga stora utsvävningar. Vi behöver dock handla, och egentligen borde vi gå runt lite i skogen och plocka ihop sopor som räven har norpat åt sig och spridit ut. I tio år har P och jag varit här uppe i stugan på somrarna och aldrig tidigare har vi stött på något djur, förrän nu. Förra veckan, när jag var ute på morgonen, stod det plötsligt en räv vid vår sittgrupp utanför stugan (ungefär där kortet på killarna ovan är tagen). Gissa om jag blev förvånad. Nu, varje morgon och kväll (inte så mycket dagtid då jag antar att de håller sig ifrån ljud och människor då) går jag och spejar efter djur då jag är rädd för att något ska dyka upp när killarna är ute och leker. Räven som hälsade på hos oss har även hälsat på nere på udden och norpat åt sig deras sopor, så vi behöver städa upp lite efter den. 
 
Hoppas ni får en bra fredag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!