Uppe i ett träd....

Nu är kortet nedan en vecka gammal, men jag vill ändå publicera den. Simon har kommit på det här med att kättra i träd och hur roligt det är. Jag måste säga att han faktiskt är ganska duktig på att ta sig upp, men behöver helt klart öva mer på att ta sig ned. I samband med att kortet nedan togs pratade vi om att han måste komma ihåg att han faktiskt behöver klättra ner om han klättrar upp, och att om han inte klarar av att klättra ner så kanske han inte riktigt är redo för att klättra i träd. Samtidigt önskar jag att han fortsätter att utmana sig själv då det är så härligt att se så glad han blir när han lyckas. Söte killen. 
 
foto taget med min iPhone


Det kommer helt klart bli mer klättra i träd när vi kommer hem igen. Just nu är det mest fyrhjuling som gäller här uppe i stugan.        :) 
 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!