Lycka är att vara hemma igen

Då är vi hemma igen och åh som killarna har längtat efter sin pappa. Det blev många kramar, pussar och mys när vi kom hem, trots att klockan är mitt i natten (för killarna). Elias och Simon blev också alldeles till sig när de såg pappas nya bil parkerad på uppfarten, de längtar redan efter att bli skjutsade till förskolan/förettan i den. Sötnötterna. 
 
Imorgon ska vi packa upp, sedan ska det tvättas och packas om i några dagar och till helgen åker vi upp till stugan. Först ska vi dock ta några lugna dagar här hemma och bara pausa. Poolen fylls åter på med varmvatten och jag hoppas att vi hinner ta ett dopp tillsammans igen imorgon morgon/fm innan P ska iväg till jobbet. 
 
Avslutar med fina kort på Noel och hans nya fina favoritgosedjur. Elias valde ut den lilla tigerungen till sin lillebror när de besökte Kolmården under husbilssemestern, och jag tycker det är så mysigt att han tänkte på Noel. Noel, han går omkring och sköter om sin lille tigerbebis, kramar den och myser. Sötnöten. 
 
 
foton tagna med min iPhone


Hoppas ni har haft en bra dag! 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!