Fulltaliga igen!

 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
Det är så underbart skönt att ha killarna runt om sig igen. (Även om det pratas, kivas, trotsas och småbråkas om vartannat.) Som vi har myst ihop både idag och igår. Älskade killar. (Det är bara P, som är hemma och jobbar, som saknas nu.) Nästan roligast dessa dagar har nog varit de fotbollsmatcher vi har spelat tillsammans här på mummu och ukkis gräsmatta; jag, Elias, Simon, Noel ibland (han har sprunigt med oss, suttit målvakt, eller hängt med i min famn och spelat match), morbror T, kusin O, moster K, samt mummu och ukki. Elias har skrattat av förtjusning och sprungit sig svettig varje gång. Jag, ja jag har också spelat fotboll, sprungit, försökt dribbla (men misslyckats nästan varje gång då jag är urusel på det), busat och skrattat. Idag när vi spelade slog det mig att det var precis det här som jag satte upp som mål tillsammans med min sjukgymnast för över ett år sedan: att kunna få leka, springa och spela fotboll tillsammans med killarna. Så underbart härligt att jag inte har, eller fick, ont i ljusken. Så underbart härligt att kunna springa runt med killarna precis som jag alltid tidigare har drömt om.       :) 
 
Nu dags att krypa ner, imorgon väntar en ny dag med fler fotbollsmatcher och massa lek. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter jätte härligt! Njut :) / Johanna

2015-07-15 @ 06:30:01

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!