Vår feberfria dag!

Den efterlängtade feberfria dagen är här! Äntligen! Och, det märks på killarna då de är i gång på ett helt annat sätt och leker, för att inte tala om lunchen och de två portionerna de åt utan minsta gnäll. Jag hoppas verkligen att vi får vara friska nu och att Noels näsa slutar rinna då det är det enda som är kvar efter influensan.  
 
Våra tre glada killar som snart är friska: 
 
 
 
Då det är fredag idag ska vi småstäda här hemma och sedan funderar jag på om vi inte ska krypa ner i soffan och se en ny film igen. (Egentligen borde vi åka och veckohandla på ICA Maxi, men det lockar inte alls.) Eller, så får vi titta på Dino 2 igen då den blev Elias nya favorit. Vi missade igår att det faktiskt finns en 1a när vi bläddrade bland filmerna, men måse säga att 2an är lite roligare. Jag älskar barnfilmer.       ;) 
 
Nu är det snart dags att lägga Noel så att han får sova lunch. Noel och jag tog sovmorgon till klockan nio imorse, så hela dagen är lite efter. Men, vad gör det då vi ändå bara ska vara idag. 
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!