Ny vecka och jobb....

 
foto taget med min iPhone

 
Dagarna går i en rasande fart och jag hinner inte med. Att vara tillbaka på jobbet är jättekul och lite smått börjar jag komma tillbaka efter omställningen efter mammaledigheten. Efter de första tre dagarna på jobbet däckade jag i stort sett när jag kom hem och hade huvudvärk hela tiden, men förra veckan började det släppa och det känns bättre och bättre. Jag verkligen älskar kvällarna och helgerna med killarna nu. Visst har jag tyckt att kvällar och helger tidigare har varit mysiga, men då jag endast får tre timmar varje dag med killarna nu värdesätter jag dessa timmar mycket mer än tidigare. Det är en omställning för oss alla. 
 
Nu är det måndag morgon igen och dags för språkmöte. 
Ha en bra måndag! 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!