Liten glad sjukling hemma.....

God morgon, måndag! 
 
Elias och Simon är iväg till förskolan idag, medan jag är hemma med Noel. Det är så skönt att nätterna ändå är lugna och att Noel kan sova, för han låter inte alls bra i halsen när han gråter, skriker eller hostar, stackarn. Jag har varit rädd för kruppanfall, men Noel har klarat sig. Hela gårdagen var han varm och igår kväll hade han 38,5graders feber, men denna morgonen är febern borta (37,4grader) så jag hoppas att hostan också snart ger sig och att denna förkylningen går över fort. Visserligen har näsan börjat rinna, men det går länge mellan hostningarna, så det kanske finns hopp?
 
Hursom, det blir en lugn dag med Noel-mamma-häng idag. Först hade jag tänkt mig att P och jag skulle ta en halv Vab-dag var, men då han har tagit all inskolning och nästintill inte har varit på jobbet sedan vi åkte till Thailand i slutet av november har han jättemycket att göra och svårt att komma ifrån just nu. Så, det blir Noel och jag hela dagen. Att vara hemma med killar en feberfri dag som denna är dock lyx och jag kan inte låta bli att njuta av dessa dagar nu. Får man säga så? Tidigare har jag alltid känt mig stressad över jobbet när jag har vabbat, men nu känner jag snarare att dessa dagar hemma med killarna kommer inte att vara så många nu när jag har börjat jobba och istället för att känna mig stressad över jobbet vill jag bara njuta av dem istället. 
 
En glad men förkyld Noel här idag.  
 
foto taget med min iPhone


Nu ska vi fortsätta leka baby-leksakerna som Noel har fastnat för idag. 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!