Lekparken i Stenebergsparken

Vi hittade till slut en ny lekpark, jag och killarna, efter lite letande idag. Och, trots lite moln var det skönt att vara ute en timma, bara leka och njuta av solen när den väl tittade fram. Elias och Simon gillade lekparken så pass att jag har lovat dem att vi ska åka tillbaka någon gång i vår när snön har smält undan och marken torkat upp. Men, visst går det bra att leka bara man drar på sig galonisar på vinterkläderna. Elias ville springa runt på kullarna som finns bakom (eller, framför?) lekparken, men med is och stora vattenpölar lite här och var fick han inte det idag. Noel, han sov lunch gott i vagnen.          :) 
 
 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone
 
 
Vi får se vad morgondagen bjuder på. Jag är lite sugen på att åka till Hemlingby och leka där, men jag undrar om vi inte ska spara det till helgen så att P kan vara med. 
 
Nu, dags att lägga Noel. Elias och Simon sover redan. Jag vill också sova. Killarna har haft en alldeles för trött mamma idag, så sova behövs. 
 
Hoppas ni har haft en bra onsdag! 
Bye!
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Våra gammla kvarter där bodde vi under några år innan vi köpte hus. Fix tips om lekplatsen på gävle strand skulle vara bra. Har ni testat den och vad tyckte ni i så fall.

2015-02-25 @ 22:25:36

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!