En inskolningsdag till...

 
foto taget med min iPhone
 
 
Det blev en inskolningsdag till på förskolan för Simon, Noel och mig idag. Det kan ha varit det som oroade mig igår kväll, att Noel inte var riktigt redo att lämnas kvar själv på förskolan. P och jag hade räknat med att vi från och med idag, onsdag, skulle ha jobbat heldag båda två och att inskolningen skulle ha gått snabbt. (Det har vi räknat med varje gång vi har skolat in.)  Imorse kände jag dock att det inte skulle vara lönt att lämna Noel på förskolan då de ändå skulle ha ringt efter en timma och bett mig komma och hämta honom, och då P har haft möten under dagen blev det jag som stannade hemma/på förskolan istället. Så, jag missade första dagen på jobbet med allt det innebär, tyvärr. (Jag brukar inte säga/skriva "Tyvärr" men denna gång kände jag faktiskt så då jag verkligen hade velat åka in, träffa mina härliga arbetskamrater och börjat jobba.) Inskolningen idag gick dock bra och imorgon ska vi försöka oss på att lämna Simon och Noel på morgonen. Håller tummarna för att det kommer att gå bra. 
 
Bye for now! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!