Söndag med plock, don och lek

Även denna dag har gått i plockandets och donandets tecken. P har hunnit gå igenom mer än hälften av kartongerna från hangaren och hittills har vi fått ihop fyra kassar med bränbart skräp. Så skönt att resa. Jag, ja jag har hittat fem påsar med material, pärmar och diverse som ska med till jobbet. Saker som jag har glömt bort att jag har, men är så tacksam för att jag hittade. Yeay. Medan vi plockade i förmiddags lekte killarna i tältet som P satte upp på gården igår, alla åter nöjda och glada.       :) 
 
bild via Instagram - iamisvarld


 
Förutom plock och don har Elias haft sin kompis G här på lek. När killarna sparkade fotboll, och jag gick på gräsmattan och plockade lite, kunde jag inte låta bli att ta bollen från Elias och försöka skjuta mål på kompisen G. Båda två blev förvånade och sedan kläckte G ur sig: 
 
- Din mamma är lite busig, hon! 
 
 
Det måste vara ett bra betyg! Eller? Jag kunde i alla fall inte låta bli att le.      ;) 
 
Nu är det snart dags att krypa ner i sängen. Imorgon väntar en ny måndag, tänk att det är redan vecka 18 som börjar. Det är snart sommarlov! Japp, nedräkningen har börjat. 
 
Hoppas ni har haft en skön helg. 
Nighty-Night! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!