Nyklippta inför våren!

Dagarna rusar iväg och vardagen har tagit över på riktigt. Vi vaknar, gör oss i ordning för dagen, åker iväg till förskolan/jobbet, kommer hem, äter middag, varvar ner för att sedan gå och lägga oss. Det är redan torsdag och förutom vardagslunken har vi inte hunnit med någonting annat denna vecka. 
 
Idag har dock jag och Elias varit iväg till frisören och gjort oss vårfina. Så skönt. Elias tycker om att sitta i frisörstolen, även om han sitter jätteallvarlig hela tiden. Medan Elias klipptes fick Simon och Noel leka med farmor, och när Elias sedan var färdig gjorde han dem sällskap hem. Perfekt att farmor kunde ta killarna idag! Jag, ja jag är åter lite blondare och helt klart fräschare i håret. Som sagt, skönt.       :) 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone 
 
 
 
Nu ska vi landa i soffan, jag, P och Noel (nepp, han sover inte än) och sedan är det nog The Returned på Netflix som gäller. Elias har blivit lite småförkyld och vi får se om han orkar med förskolan imorgon, eller om det blir en vab-dag. Oavsett så har jag hunnit föbereda det viktigaste inför morgondagens NationellaProv i engelska för år9, och det känns bra. Nu, kvällen. 
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!