Långfredag

Vi har haft ytterligare en orolig natt då Simon har haft ont i magen och både P och jag är nästan helt slut. Det tar verkligen på krafterna att inte kunna sova ordentligt på fyra nätter. Nu brukar vi vakna till av Noel när han buffas och knuffas mellan oss i sängen, men det är ingenting emot att behöva gå upp och trösta Simon x antal gånger varje natt. Snälla snälla snälla låt magknipen släppa snart. Idag har vi också testat receptfri medicin, så jag håller tummarna för att detta snart är över. För vår skull, men även för stackars Simons skull. 
 
Långfredagen här bjuder i alla fall på fint väder och dagen har vi ägnat åt att packa bilen. Det går långsamt framåt, så trötta som vi är. Lite besviken är jag på att vi inte har hunnit påskpyssla så mycket som jag hade önskat, men med sjukstuga, trötta killar, och ingen riktig lust (från killarnas sida) så har det inte gått. Jag har bestämt mig för att packa med mig allt så får vi se om vi hinner pyssla i helgen. Till min glädje har Elias i alla fall målat fina påskbrev på förskolan, så de får pryda kylskåpet en stund.      :)
 
 
 
 
Hoppas ni har en skön långfredag och njuter av dagen! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!