Ett gott skratt förlänger livet!

Hihihihiiii..... Ibland skrattar jag så att tårarna sprutar och det är helt underbart. När jag tittade på filmen 21 Jump Street var en sådan gång. Idag har jag skrattat så igen och jag är tacksam för att mitt lilla misstag blev positivt mottagen. Jag skulle messa P när han åkte över till affären och handlade, men messet hamnade lite fel: 
 
screen-dump
 
 
 
När jag i all hast läste svaret reagerade jag inte alls utan tänkte att efterrätten för idag var bestämd. Nästan en halvtimma senare insåg jag mitt misstag. Tur att Elias kompis T's, och Simons kompis K's, mamma P är en så härlig människa. Så, förutom äppelpaj till oss bjuder vi även kompisarna T och K's familj på lite äppelpaj idag. Bara för att.        :) 
 
foto taget med min iPhone


Hoppas ni har en bra söndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!