Huvudvärk......

Måndag och jag kämpar så gott jag kan mot den hemskt jobbiga huvudvärken som vägrar ge sig trots att jag har knaprat Alvedon sedan imorse. Medan Elias och Simon var på förskolan, och Noel sov förmiddag ute i vagnen, sov jag också (i soffan dock). Nu leker killarna med stora Lego-bilarna och duplo och jag försöker att bara vara. Går sådär. Tänk att all form av lek innehåller höga ljud/skrik/tutande/brummande/tjoande och jag är säker på att de är extra högljudda idag. Kanske ska försöka få killarna att leka Tysta-leken? Kan det fungera tro...? 
 
foto taget med min iPhone 


Måndagar, som för övrigt är taco-dag hos oss (för att lyxa till det då måndagar annars blir veckans tråkigaste dag när man har hela veckan med jobb etc framför sig och annars längtar till helgen), kommer nog denna måndag bli snabbmatsdag då jag troligtvis inte ens kommer att orka fixa tacos med denna huvudvärk. Och, givetvis krockar det med att P har ett möte och behöver jobba över lite ikväll. Håller tummarna för att jag orkar hålla ihop tills P kommer hem. 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!