Förmiddag....

 
foto taget med min iPhone 
 

Efter att ha lämnat av Elias och Simon på förskolan har jag och Noel, sötnöten, spenderat denna tisdagsförmiddag ute på promenad tillsammans med Malin och hennes lilla L. Så skönt. Jag har åter i några dagar vaknat upp med huvudvärk, och vad är då bättre än frisk luft!? Att träden skiftar färg och solen skiner på klarblå himmel gör dessa höstdagar helt underbara. Jag njuter för fullt, speciellt med tanke på att mammaledigheten snart är slut och dagar som dessa kommer inte att vara vardag längre..... 
 
Om en timma är det dags att hämta hem Elias och Simon från förskolan, och ikväll väntar föräldramöte för min del medan P får hänga här hemma med killarna. 
 
Hoppas ni har en fin tisdag! 
Bye for now! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!