Experiment Ensam

Idag när jag kikade in på Blondinbellas blogg såg jag för första gången ett avsnitt från Markoolios serie ExperimentEnsam. Jag kan inte låta bli att lägga in avsnitt4, när Marko besöker SkaraSommarland helt själv, då jag tycker att tanken är jätteintressant: att köa och höra skratt runt om sig på en nöjespark är en del av själva upplevelsen. Man har inte alltid så roligt ensam, även om man har en hel nöjespark för sig själv. Och, att köa är egentligen inte så jobbigt. Jag måste kika på de andra avsnitten också vid tillfälle då jag gillar Marko och idén med temat på serien. 
 
Har ni sett detta? 
 
 
 
 
 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!