En skön fredag

 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
I förmiddags, när vi skulle ge oss iväg på vår cykel- promenadtur, sade jag åt Elias och Simon att klä på sig fleecejacka och mössa då det var lite kyligt i luften. (Jag hade varit ut på altanen en kortis och hängt tvätt, och tyckte inte att det var så varmt.) Sagt och gjort, vi klädde på oss och gick ut. Idag gick vi till en ny lekpark och väl framme tog Elias av sig mössan för att straxt därefter ta av sig fleecen också, och det samma gjorde Simon. Jag gav upp, jag också, och tog av mig min parkas som jag hade på mig. Oj, så skönt väder det blev! Solen sken på klarblå himmel och i solen var det jätteskönt att sitta. Elias och Simon lekte jättebra och klättrade runt som de brukar göra medan Noel sov skönt i vagnen. En jätteskön förmiddag. 
 
Nu väntar lite städ och plock här hemma innan vi ska åka in till ICA Maxi och handla. Både Elias och Simon tycker jättemycket om att vara inne på MiniHuset på ICA Maxi och leka, och då den öppnar klockan 15 får vi vänta lite med åka in. (Gissa om det blir smidigt att bara ha en kille med i butiken medan de två andra roar sig på annat håll!) Sedan har de lagt fram sitt Mica&Mixi-kort och ser nog fram emot en glass som avslut på vår tur. Sötnötter.         :)
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vart ligger denna lekpark?

2014-09-19 @ 19:07:37

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!