Tillbakablick augusti 2010

Elias och Simon tycker om att skrolla och titta på gamla bilder på bloggen, och det gör jag också. Igår kikade vi på bilder från första månaden då jag började blogga, och oj så små vi alla var. Elias var jättesöt, och lik Noel på vissa bilder. Eller, Noel är lite lik sin storebror. Simon undrade var han var, och fnittrade när jag svarade att han var i min mage. Älskade sötnötter. 
 
Från augusti 2010: 
 
 
 
 
 
Måndagen gick, Elias och Simon var iväg på skogspromenad på förskolan, Noel fick sin 1årsspruta och feber på det på kvällen, vi åt tacos, och veckan var med andra ord igång. Nu är tisdagen här och då Noel fortfarande har lite feber hänger nog han och jag hemma medan Elias och Simon är på förskolan. Sedan ska vi i eftermiddag åka och besikta bilen, vilket säkert blir väldigt spännande för killarna då bilen kommer att hänga där uppe i luften. 
 
Hoppas ni har en bra tisdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!