Sovmorgon, bara sådär.....

När man vet om att man inte kommer att få sovmorgon under helgen, ja då får man passa på att få sovmorgon mitt i veckan. Imorse steg P upp tidigt och fixade frukost och morgonrutiner med Elias och Simon då Noel och jag sov ändå till halv nio. Lyxigt! Eller, välbehövligt snarare. Vi hade varit uppe redan mellan klockan sex och sju redan då Noel, stackarn, är så krasslig i magen och det tog tid att somna om. Så, skönt med lite extra sömn på morgonen.       :) 
 
Idag ska jag och killarna packa oss iväg till mina kära föräldrar. Vi åker ikväll, men Elias och Simon har längtat så det blir nog mycket prat om helgen som vi har framför oss. Som vanligt innan vi far iväg tar vi en snabbstädning av huset och medan jag dansar runt med dammsugare racear de här runt runt. Sötnötter! (Även om den här mamman har ont i huvudet, är väldigt väldigt trött på att byta blöjor, och har varit allt annat än pigg och glad idag.)
 
foto taget med min iPhone
 
Hoppas ni har en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kör försiktigt, allihopa :)

2014-10-16 @ 20:14:22
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Sovmorgon är härligt lyxigt det!
Hoppas ni har det bra på bortaplan.

Trevlig kväll!

2014-10-21 @ 21:18:02
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!