Busstur till stan

Imorse lämnade jag in min bil på verkstan (alla fyra killarna var hemma och sov) och i eftermiddags åkte jag, Elias, Simon och Noel in till stan för att hämta den. Vi tog bussen, och oj så roligt och spännande det var! Noel tyckte nog bara att det var jätteroligt då han hade ett stort leende på läpparna mest hela tiden medan han stod och tittade ut genom fönstret. Elias och Simon satt ordentligt, med bältet på, på sina platser och vågade inte riktigt le eller röra sig då de tyckte att det var så spännande att sitta framåt och titta ut på vägen. När vi väl stigit av ville de åka buss hem istället för att hämta bilen. Sötnötter. De blev nedröstade av mig.         ;)
 
Så, bussfärden är dokumenterad så att vi i framtiden kan gå tillbaka här i bloggen och titta på korten. 
 
 
 
 
foton tagna med min iPhone
 
 
När vi väl hade stigit av bussen började det ösregna och vi fick ta på oss regnjackorna som jag hade packat med. Lite mysigt var det att gå där i regnet, men jag är verkligen en person som är bekväm av mig och tar verkligen bilen överallt, speciellt när vädret inte är bra. Samtidigt beundrar jag dem som istället går/cyklar överallt då det så klart är bättre. Hursom, nu är bilen fixad och redo för besiktning nästa vecka. Skönt att ha detta gjort. Och, vi ska göra fler bussutflykter då det var så jätteuppskattat. Som sagt, sötnötter. 
 
Hoppas ni har haft en bra dag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk att det är så spännande att åka buss :)

2014-10-11 @ 09:56:44

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!