Shopping Ullared -check!

Då har Noel och jag varit iväg till Ullared, fram och tillbaka. I lördagskväll for vi ner till mina föräldrar för att sova över där, på söndagen hinna umgås lite samt hälsa på vanhamummu, och sedan på kvällen fara ner till Göteborg och bror, Karin och kusin O där vi sov över en natt. På måndagen klev vi in på Ullared straxt efter tio och vilken bra dag vi hade; det var inte alls mycket folk som handlade så att jag periodvis kunde busa med Noel och snurra vagnen runt runt som en karusell bland gångarna, jag kunde gå på i bra takt mellan avdelningarna när jag önskade, Noel var för det mesta glad och mysig att gå runt med, han sov gott i vagnen i över två timmar (vilket gav mig tid att shoppa i lugn och ro), det gick bra att gå med dubbla vagnar i början och slutet av shoppingen (däremellan stod den ena vagnen parkerad på kundvagnsparkeringen på plan2 dit vi gick och lastade av saker med jämna mellanrum), och årets julklappar är nu klara. (Sånär som på julklappar till kusinerna L och J som jag inte hittade på Ullared då de önskar sig något helt annat som måste beställas. De börjar bli stora, kusinerna....)
 
Sötnöten som följde med mamma på tur:  
 
 
 
 
foton tagna med min iOhone 
 
 
Igår kväll kom Noel och jag hem, och det var så mysigt att få kramar av Elias och Simon igen. Och, P så klart. Men, P har jag varit iväg ifrån när han har varit bortrest eller jag har varit iväg med killarna, men detta var nog kanske bara sjätte gången som jag var ifrån killarna vilket så klart kändes. Det är bra att hinna sakna varandra emellanåt.      :)
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen och ta kvällen. Ny dag imorgon igen. 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!