Måndag med nya krafter

Imorse lämnade jag och sötnöten nedan av Elias och Simon på förskolan, och oj så roligt det är att gå tycker Noel. När vi inte har bråttom någonstans och kan strosa på i Noels takt, brukar Noel få gå till bilen/parkeringen från förskolan och han är lika glad varje gång. Han blir också lika arg varje gång när han inte längre får gå utan måste hoppa in i bilen och åka iväg. Sötnöten.  
 
bild via Instagram - iamisvarld 
 
 
Det är skönt att det kommer nya dagar. Igår var en mindre rolig dag då jag var toktrött och därmed ledsen och arg för minsta lilla, vilket bland annat berodde på att jag inte fick någon sovmorgon. Imorse vaknade vi alla efter halv åtta, men trots att jag fortfarande är trött var jag inställd på att stiga upp tidigt med killarna, tända ljus och sätta igång med morgonrutinerna, vilket gjorde det hela mycket lättare. Nu ska jag orka dona på här hemma idag innan killarnan ska hämtas på förskolan, har en del saker att pricka av på ToDo-listan och det är lika bra att ta tag i dem. 
 
Hoppas ni har en bra måndag! 
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!