Vill ha....

 
- Jag önskar att vi kunde köpa en liten sån här..... 
 
 
 
 
Ja, Elias har i flera år velat ha en egen mopp och skurhink. Jag som är rädd för att ha en skurhink som vält och vatten rinnande över hela golvet säger bara varje gång att han inte kommer att få en. Stackarn. Men, han får alltid, om han vill, hjälpa till att torka golven och han tycker att det är jättekul. Å andra sidan, i och med att Elias alltid får hjälpa till att torka golven förstår jag inte riktigt varför han ska ha en liten skurhink då han fixar att hantera vår jättebra? Älskade killen.       :) 
 
Så, idag har vi städdag här hemma och förbereder oss för besök i helgen. Om några timmar ska vi åka in till stan och shoppa, och vi får se vad vi kommer hem med. Nu ska jag och Elias fortsätta röja här hemma. 
 
Hoppas ni har en bra torsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!