Tid med tjejerna.....

Fredag. Idag ska vi passa på att träffa Madde med -e och tjejerna då det var länge sedan vi sågs allihopa. Efter att ha sprungit in på den närliggande affären som hastigast i förmiddags gick jag och killarna till lekparken där faktiskt Madde och M var. Behöver jag säga att Elias och Simon blev jätteglada? När vi väl kom hem för att äta lunch berättade jag för Elias och Simon att Madde och jag har bestämt att vi ska ses i eftermiddag också, men att även L och T kommer att vara hemma då, och killarna blev verkligen jättejätteglada. Så kul att de tycker om tjejerna så. Och, jag får sitta och prata med Madde. Alla nöjda och glada!       :) 
 
Nu medan Simon sover lunch och Elias är ute på gården och leker lite med granntjejen M, ska jag och Noel mysa lite. Sedan ska tvätt in i tumlaren, en ny maskin ska startas, disken plockas ur diskmaskinen, och allt det där andra som hör vardagen till. Ikväll ser jag fram emot att krypa ner i soffan med P och se en film. Är smått trött redan nu, så hoppas dagen går lagom fort. 
 
Hoppas ni har en bra fredag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Maddi

Ert bra filmtips är: The Secret Life of Walter Mitty!

2014-05-02 @ 17:14:20

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!