Sommarlov och sommarpresent till fröknarna

Igår gjorde Elias och Simon sin sista dag på förskolan för detta läsår och har nu sommarlov. Ett långt sådant, tre månader långt. Men, båda två är faktiskt riktigt glada och ser fram emot sommaren. Nu är det först en tur till stugan som står på listan, sedan kommer vi att besöka Furuviksparken lite då och då, ta turer till mummu och ukki, Sommarlov på TV börjar, en husbilssemester väntar och fler turer till stugan. P har även fixat med pool och solpanelen, vilket innebär att vi i sommar förhoppningsvis kommer att kunna bada varmt och skönt när vi vill. (Även P och jag kommer att kunna ta en kvällsdopp om vi vill.) En härlig sommar väntar!       ;)
 
Tidigare år har jag, och de föräldrar och barn som vill på förskolan, samlat ihop pengar till en liten sommarpresent till fröknarna. I år kom jag på det så sent, så istället fick det bli en liten blomma från bara oss då vi vill visa vår uppskattning, trots att de egentligen bara gör sitt jobb. Det är viktigt att visa uppskattnig, tycker jag, och i vår har det varit extra mycket för fröknarna då de råkade ut för en vattenskada, fick flytta till helt andra lokaler, och allt det förde med dig. Då vi inte hann med att fixa vår lilla sommarpresent till fröknarna igår åkte jag, Elias och Simon förbi på förskolan i förmiddags för att lämna över en liten blomma till var och en, och jag tror att presenten blev uppskattad. 
 
 
 
Nu kickar vi som sagt igång sommaren med en tur till stugan. 

Ha det gott! 
Bye! 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!