Är det här bra....?

 
 
 
 
Hmmm..... Är det här bra....? Inte riktigt det jag vill att Elias och Simon ska längta till och göra på kvällarna, granntjejen M hänger också gärna på. Jag hoppas att det är nyhetens behag och att intresset lägger sig så småningom. P kom härom dagen hem med ett nytt Wii U till Elias och Simon, och sig själv (såklart!), och sedan har det spelats SuperMario om kvällarna. Ser ni att även Noel är med? Inte bra det här..... Jag har lyckats få igenom att det inte ska spelas spel innan klockan 18 om kvällarna, dagtid är det utelek som gäller. Klockan är snart 18.20, så nu spelas det. Hmmmm.... Undrar om jag får igenom att spelet ska flytta ner i källaren, då kan vi begränsa spelandet lite lite till. Hmmmm....
 
Nu ska vi laga middag och grilla i röken. Sedan blir det nog SuperMario tills det är läggdags. 
 
Hoppas ni har en bra onsdag! 
Bye! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk istället på vad de lär sig av att spela! Det är inte bara dåligt, det är simultanförmåga, att tänka hur de ska lösa problem. Dante spelar mycket spel och sitter vid datorn mycket, han är 6 år och har börjat prata engelska! Än så länge några fraser men han lär sig mer och mer och lyssnar vad de säger på tvn och datorn :)

2014-05-14 @ 20:29:22

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!